Csökkenő ABC Növekvő
Saját kiadványok

VADÁSZUTAK I.

VADÁSZUTAK I.

2990.- Ft

+ postaköltség


» További kiadványok

Nyitólap / Leírások / Törökország / Vadászterület, szállás nyomtatás

Törökország: Vadászterület, szállás

Bezoár vadászat esetében

A bezoárt Törökország déli részén (Földközi-tengeri part mentén) sok helyen vadásszák, valamint a Taurus-hegység vidékén, amely nyugattól (Antalya) egészen Anatólia keleti tartományáig terjed, ideértve név szerint az alábbi helyeket: Cevizli, Finike, Mersin, Adana, Niğde és Erzincan. A Taurus-hegységbe található vadászterületeket fenyőerdő és bozótos borítja, a tengerszint feletti magasságuk pedig 650-2600 méter között van. A legtöbb területet 2-5 órás sima terepen átvezető autóúttal el lehet érni. A területen a bezoár vadászatának fő módszere a cserkelés és a les vadászat. Más területekkel összehasonlítva néhány terület mindenképpen könnyebbnek számít, de érdemes figyelembe venni azt az általános szabályt, hogy az öregebb bakok a nehezebben elérhető területeken élnek, ahol a megközelítés okozhatja a legnagyobb gondot. A vadásznak egy igazi sportos hegyi vadászatra kell felkészülnie, ahol az első pár órás hegymászás után azért mindig van 1-2 órás lesre is lehetőség. A gyönyörű táj és a bezoár impozáns megjelenése kárpótol a nap végén.

Szállás
Az adott területtől függően különböző típusú szállást tudunk biztosítani: kisebb barátságos szállodák, illetve falusi vendégházak. A szállás általában egyszerű, kétágyas szoba fürdőszobával.

Vaddisznó vadászat esetében

Mivel a vaddisznó élőhelye a hegyekben tölgyesekből, fenyvesekből, mogyoró bokrokból és mezőgazdasági területekből áll, ezért nem kell nagy tengerszint feletti magasságokra gondolni. Az átlagmagasság 1000-2000 méter.

Szállásként egy nagyon hangulatos, jól felszerelt, kényelmes vadászház áll a vendégek rendelkezésére 8 szobával, amely a terület közvetlen szomszédságában helyezkedik el.

Törökország tájkép_01

Törökország tájkép_01

Törökország tájkép_02

Törökország tájkép_02

Törökország tájkép_03

Törökország tájkép_03

Törökország tájkép_04

Törökország tájkép_04

Törökország tájkép_05

Törökország tájkép_05

Törökország tájkép_06

Törökország tájkép_06

Törökország tájkép_07

Törökország tájkép_07

Törökország tájkép_08

Törökország tájkép_08

Törökország tájkép_09

Törökország tájkép_09

Törökország tájkép_10

Törökország tájkép_10

Törökország tájkép_11

Törökország tájkép_11

Törökország tájkép_12

Törökország tájkép_12

Törökország tájkép_13

Törökország tájkép_13

Törökország tájkép_14

Törökország tájkép_14

Törökország tájkép_15

Törökország tájkép_15

Törökország tájkép_16

Törökország tájkép_16

További információk az országról:

Kérjük válasszon:

Kapcsolat

Kérdése van, vagy információra van szüksége?

E-mail: info@vadaszutak.hu

Ízelítő a galériából:

Dél-Afrika fehérfarkú gnu_04

Dél-Afrika fehérfarkú gnu_04

Románia tájkép_15

Románia tájkép_15

Kazahsztán maral szarvas_07 (2012)

Kazahsztán maral szarvas_07 (2012)

Zimbabwe tájkép_12

Zimbabwe tájkép_12