Csökkenő ABC Növekvő
Saját kiadványok

Ajándékutalvány

Ajándékutalvány


» További kiadványok

Nyitólap / Leírások / Új-Zéland / Vadászati ajánlatok nyomtatás

Új-Zéland: Vadászati ajánlatok

Új-Zéland - Általános vadászati ajánlatok

Különböző csomagajánlatokat kínálunk himalájai tahr- és zergevadászatra, illetve a kettő kombinációjára (kiegészíthető szarvasfélék vadászatával is).  FONTOS! Ellentétben a sajnos "megszokottól", mi nem helikopteres, hanem igazi hegyi vadászatot kínálunk a maga szépségeivel és nehézségeivel együtt. Partnerünk igazi profi, aki nemcsak a vadászatban, hanem a turistaprogramok idegenvezetésében is megbízható, tapasztalt kísérő.

1) Tahr egyéni vadászat
7 napos hegyi vadászat 5 vadásznappal. Kiindulópont Lake Tekapo. Ez a vadászat privát területeken folyik. Transzfer a területeken terepjáróval történik. Szállás menedékházakban van. A csomag tartalmazza a tahr bak kilövését. Jó kondíció előnyt jelent. Kb. 200 méteres lőtávolságra kell számítani.

Ajánlott vadászati időszak: márciustól augusztusig és november
(párzási időszak május-június)
Program: 7 nap - 5 vadásznap
Csomagár: 10.000 NZ$ / vadász (1:1 kísérés) vagy 8.000 NZ$ / vadász (2:1 kísérés)

2) Tahr exkluzív egyéni vadászat
Ez a vadászat kapitális trófea elejtését biztosítja exkluzív, legtöbbször egyszerűen bejárható területeken. 7 nap 5 vadásznappal. Kiindulópont Christchurch.

Ajánlott vadászati időszak: áprilistól augusztusig és október végétől november közepéig
Program: 7 nap - 5 vadásznap
Csomagár: 11.000 NZ$ / vadász (1:1 kísérés) vagy 9.000 NZ$ / vadász (2:1 kísérés)

3) Tahr vagy zergevadászat csoport részére (max. 4 vadász)
Ez egy ideális program egy jól összeszokott vadásztársaságnak. Kalandos vadászélmény. Önálló vadászatra és a táborban „csapatmunkára" kell számítani. Ha a vadászat privát területen folyik, akkor 1 trófea kilövését tartalmazza a csomag. Szabad területen nincsenek kilövési előírások. A tahr vadászat privát területen, a zergevadászat állami területen folyik. Transzfer a területek között helikopterrel vagy terepjáróval történik. Egy kísérő kíséri a vadászokat felváltva. 10 nap 8 vadásznappal. Kiindulópont Lake Tekapo.

Ajánlott vadászati időszak: márciustól augusztusig és november
Program: 10 nap - 8 vadásznap
Csomagár: 10.600 NZ$ / vadász - 2 vadász esetén vagy 9.600 NZ$ / vadász - 3 vadász esetén vagy 8.600 NZ$ / vadász - 4 vadász esetén

4) Zerge egyéni vadászat állami területen
Egy érdekes út után Lake Tekapóból érik el a vadászok a nyugati partot, ami a vadászat kiindulási helye. Helikopteres transzferrel jutnak el a vadászok a hegyekbe. A szállás jól felszerelt sátortáborban van. Ez egy igényes vadászat vadregényes környezetben. Jó trófeájú zergék (90-105 CIC pont) találhatóak ezen a területen. Ez a vadászat szabad, állami területen folyik, nincs semmiféle kilövési előírás vagy limit. Rendszerint 2-4 zergét lehet elejteni 1 hét alatt (1:1 kíséréssel). Amennyiben az időjárás miatt a nyugati part nem megfelelő, akkor privát területre viszik a vadászokat a keleti parton, ahol a csomag 2 zerge kilövését tartalmazza. 8 nap 6 vadásznappal.

Ajánlott vadászati időszak: egész évi szezon, de márciustól májusig a legjobb (párzási időszak május)
Program: 8 nap - 6 vadásznap
Csomagár: 9.750 NZ$ / vadász (1:1 kísérés) vagy 8.000 NZ$ / vadász (2:1 kísérés)

5) Egyéni tahr és zergevadászat
Ez az új-zélandi hegyi vadászatok egyik legjobb kombinációja. A tahr vadászat privát területeken Lake Takapótól nem messze, a zergevadászat állami területen folyik a nyugati parton. 4 vadásznap jut a tahr vadászatra és 3 vadásznap a zergevadászatra 1 vadász esetén, viszont 2 vadász esetén 1-1 nappal meghosszabbítjuk a vadászatokat. Kiindulópont Lake Tekapo, onnan kirándulással egybekötött transzfer a zergés területre. A zergés terület hegyeire a transzfer általában helikopterrel történik, mely extra fizetendő.

Ajánlott vadászati időszak: márciustól augusztusig és november
Program: 9 nap - 7 vadásznap 1 vadász esetén és 11 nap - 9 vadásznap 2 vadász esetén
Csomagár: 16.000 NZ$ / vadász (1:1 kísérés) és 13.000 NZ$ / vadász (2:1 kísérés)

6) Tahr és zergevadászat csoport részére különböző területeken (max. 4 vadász)
Ez az új-zélandi hegyi vadászatok egyik legjobb kombinációja. A tahr vadászat privát területeken, a zergevadászat állami területen folyik. Kiindulópont Lake Tekapo, onnan kirándulással egybekötött transzfer a zergés területre. A zergés terület hegyeire a transzfer általában helikopterrel történik, mely extra fizetendő. Mindkét vadászatra 5 vadásznap jut.

Ajánlott vadászati időszak: márciustól májusig / júniusig és november
Program: 13 nap - 10 vadásznap
Csomagár: 11.000 NZ$ / vadász - 2 vadász esetén vagy 9.500 NZ$ / vadász - 3 vadász esetén vagy 8.750 NZ$ / vadász - 4 vadász esetén

Kísérő (nem vadász) díja: 200 NZ$ / fő / nap a vadászterületen vagy 250 NZ$ / fő / nap a központi házban.

Részletes ajánlatunk után érdeklődjön elérhetőségeinken!

Új-Zéland - Nyaralással egybekötött tahr és zerge vadászati ajánlat

Az egyik legszebb ország, ha nem a legszebb Új-Zéland. Páratlan szépségű táj, klasszikus hegyi vadászat, profi szervezés. Ezek azok, amik miatt a kihagyhatatlan ajánlataink közé soroljuk ezt a vadászatot. Érdemes e távoli vadászati utazásunkat a turista látványosságok felfedezésével összekötni. Ennek érdekében alakítottuk ki a nyaralással egybekötött tahr (és zerge) vadászati ajánlatunkat.

Programtervezet: 13 nap - 6 vadásznap - 4 nap kirándulás
Vadászat: Szabad területen tahr, gím vadászatra van lehetőség csodálatos privát vadászterületeken. A zergevadászat lehetősége vagy állami területen (ingyenes kilövés és szabályozások nélkül) vagy privát vadászterületen történik. Először tahr vadászatra kerül sor, majd további vadászati lehetőség van zergére, dámra és gímre. A különböző vadászatok a sikeres tahr vadászat után lehetségesek, ami a helyszínen kerül egyeztetésre.

Program napi bontásban:
1. nap Transzfer a Christchurch-i reptérről Lake Tekapóba (kb. 3 óra). Szállás a központi házban, vacsora, a vadászat megbeszélése, minden összecsomagolása, ami a vadászathoz kell (a kirándulásra szánt ruházatot, felszerelést a központi házban lehet hagyni), a puska belövése.
2. nap Transzfer a tahr vadászati területre terepjáróval. Szállás farmházban. A tahr vadászat kezdete.
3-8. nap Tahr vadászat. A tahr sikeres vadászata után, ingyenesen kilőhető nőivarú tahr és apróvad (nyúl). A tahr vadászat korai befejezése esetén más területeken (privát vadászterületen) zerge, gím és dám vadászata lehetséges (transzfer a másik területekre kb. 150-250 km). A további kilövések (2. tahr, zerge, gím, dám) az árlista alapján kerülnek felszámolásra.
Mivel a tahr vadászata 2:1 kísérésű, így 2 vadász eredményes tahr vadászata után már lehet területet váltani (ekkor kettéválik pár napra a többtagú csoport).
Amennyiben esetleg a vadászat előbb befejeződik, akkor a turista program előbb is elkezdődhet és az útvonalon lehetőség van egy állami terület érintésére, ahol ingyenesen van lehetőség zerge vadászatára. Ennek pluszköltségét (pl. repülős berepülés a területre - helyben, extra kell fizetni)
Visszatérés Lake Tekapóba a központi házhoz vagy a 8. nap este vagy a 9. nap reggel.
9. nap Délben indulás Lake Tekapóból Queenstownban (300 km). Az út a Lindis-hágón keresztül vezet Queenstownba, a déli sziget kedvelt turista városába. Szállás egy motelben.
10. nap Városlátogatás Queenstownban. Számos turista látványosság és program kínálkozik: Bungee Jumping, lovaglás, golf, vadvízi evezés kajakkal, jet, rafting, túrázás vagy lehetőség van egyszerűen csak sétálgatni. Esetleg kirándulás busszal vagy repülővel Milford Soundba. Szállás motelben.
11. nap Queenstownból indulás Wanakán és a Haast hágón keresztül a vadromantikus nyugati tengerparthoz, majd a Fox és/vagy a Ferenc József gleccserhez. Lehetőség van itt reggeli vagy esti cserkelésre zergére. Szállás motelben.
12. nap A nyugati partról továbbindulás az egykori aranyásó városon, Hokitika-n és az Arthur hágón keresztül Christchurchbe. Utolsó este és szállás egy motelben.
13. nap Városnézés és bevásárlási lehetőség Chirstchurchben. Visszarepülés Európába.

Csomagár: 14.500 NZ$ / vadász (2-4 vadász esetén)

Részletes ajánlatunk után érdeklődjön elérhetőségeinken!

Új-Zéland tahr_01

Új-Zéland tahr_01

Új-Zéland tahr (2008)_02

Új-Zéland tahr (2008)_02

Új-Zéland tahr (2008)_03

Új-Zéland tahr (2008)_03

Új-Zéland tahr (2008)_04

Új-Zéland tahr (2008)_04

Új-Zéland tahr (2008)_05

Új-Zéland tahr (2008)_05

Új-Zéland tahr (2008)_06

Új-Zéland tahr (2008)_06

Új-Zéland tahr (2008)_07

Új-Zéland tahr (2008)_07

Új-Zéland tahr (2008)_08

Új-Zéland tahr (2008)_08

Új-Zéland tahr (2008)_09

Új-Zéland tahr (2008)_09

Új-Zéland tahr (2009)_10

Új-Zéland tahr (2009)_10

Új-Zéland tahr (2009)_11

Új-Zéland tahr (2009)_11

Új-Zéland tahr (2009)_12

Új-Zéland tahr (2009)_12

Új-Zéland tahr (2009)_13

Új-Zéland tahr (2009)_13

Új-Zéland tahr (2009)_14

Új-Zéland tahr (2009)_14

Új-Zéland tahr (2009)_15

Új-Zéland tahr (2009)_15

Új-Zéland tahr (2011)_16

Új-Zéland tahr (2011)_16

Új-Zéland tahr (2011)_17

Új-Zéland tahr (2011)_17

Új-Zéland nőstány tahr (2007)_01

Új-Zéland nőstány tahr (2007)_01

Új-Zéland zerge_01

Új-Zéland zerge_01

Új-Zéland zerge_02

Új-Zéland zerge_02

Új-Zéland zerge (2011)_03

Új-Zéland zerge (2011)_03

Új-Zéland Wallaby

Új-Zéland Wallaby

Új-Zéland nyúlteríték

Új-Zéland nyúlteríték

Új-Zéland gímszarvas_01 (SCI 400)

Új-Zéland gímszarvas_01 (SCI 400)

Új-Zéland gímszarvas_02 (SCI 444)

Új-Zéland gímszarvas_02 (SCI 444)

Új-Zéland vapiti_01 (SCI 395)

Új-Zéland vapiti_01 (SCI 395)

Új-Zéland vapiti_02 (SCI 455)

Új-Zéland vapiti_02 (SCI 455)

Új-Zéland vadászat_01

Új-Zéland vadászat_01

Új-Zéland vadászat_02

Új-Zéland vadászat_02

Új-Zéland vadászat_03

Új-Zéland vadászat_03

Új-Zéland vadászat_04

Új-Zéland vadászat_04

Új-Zéland vadászat_05

Új-Zéland vadászat_05

További információk az országról:

Kérjük válasszon:

Kapcsolat

Kérdése van, vagy információra van szüksége?

E-mail: info@vadaszutak.hu

Ízelítő a galériából:

Grönland pézsmatulok_15

Grönland pézsmatulok_15

Kazahsztán táj Dzsungár Alatau_16

Kazahsztán táj Dzsungár Alatau_16

Oroszország-Kaukázus_szállás_08

Oroszország-Kaukázus_szállás_08

Dél-Afrika red hartebeest_04

Dél-Afrika red hartebeest_04