Csökkenő ABC Növekvő

» További kiadványok

Franciaország: Referenciák

Referencia
2014-ben utazott ki először vendégünk a Pireneusokba és nagyon elégedetten tért haza. Rövid beszámolóval köszönte meg számunkra a szervezést:

„A tavaszi sikeres spanyolországi vadászaton felbuzdulva ismét összekötöttem a kellemeset a hasznossal , családommal együtt utaztam a Pireneusokba zergevadászatra.
Paller Attila segítségét kértem az út megszervezésére, mint ahogyan már korábban jó néhány alkalommal.
Münchenen keresztül Toulousba érkeztünk, ahonnan további 250 km-es autókázással jutottunk el Pradesba. Sofőrünk, Corinna, aki egyben kísérőm édesanyja kedvesen anyanyelvi szintű francia nyelvtudásával válaszolt angolul feltett kérdéseinkre. A motel tulajdonosnőjének segítségével a legfontosabb információt kiderítettem, másnap reggel fél hétkor indulás! Michael, 21 éves kísérőm két éves kora óta járja a hegyeket és 16 évesen ejtette el első vadját. Magas, jó fizikumú, fiatal kora ellenére tapasztalt, nyugodt vadászt ismertem meg személyében.
10 perces autókázás után 680 méter magasságból indultunk el fejlámpával a hegyre. Hátizsákomban Christensen 30-378 WMagnum hegyi fegyverem, piknikcsomag, esőruha, keresőtávcső, 1 liter víz, váltó póló és sok egyéb felesleges kacat is lapult. Keskeny erdei ösvényen mentünk 1300 méterig, majd később 1500-ig. A vadászatot nagymértékben nehezítette a fákkal, bokrokkal fedett terület. Egy-egy sziklás, kopárabb területen tudtunk csak távcsövezni. 11 óra körül láttam meg az első zergét, melynek szőre szinte fekete volt, ami a bakokra jellemző. Lövéshez nem jutottam, így mentünk tovább és az erős szél miatt a védettebb oldalakat kerestük. Három óra körül feladtuk és elindultunk vissza az autóhoz. Délután fél hat volt, ezer méteren jártunk, mikor Michael hirtelen megállított és a szemközti sziklafal felé mutatott. Húsz fokos szögben lefelé zerge feküdt egy sziklapárkányon és felénk nézett. Kísérőm ledobta a hátizsákját, addig én lemértem a távolságot, mely 136 méter volt, állítottam távcsövem ballisztikai tornyán és rövid célzás után helyben marasztaltam pireneusi zergémet. Öreg, hosszúkampójú, 9-10 éves bakot sikerült elejtenem. Alpesi vadászataimmal ellentétben különösebb bírálat, spektívezés nem volt. Mikor már lemondtam az aznapi sikeres vadászatról és lelkileg a másnapra készültem, ölünkbe hullott a lehetőség. Ilyen a vadászat, kell hozzá egy nagy adag szerencse, de keményen megdolgoztunk érte.
Napos, de szeles időjárás volt, 13-16 fokkal napközben így október derekán. A 12 órás vadászat alatt- melyből 9 óra kemény mászást jelentett- többször eszembe jutott, miért nem szelektáltam hátizsákom tartalmát és vízből miért nem hoztam többet egy ilyen mászós vadászatra.
Este kilenckor a hotel éttermében feleségemmel, gyerekeimmel koccintottunk a sikeres vadászatomra és megismerkedésünk napjának 15. évfordulójára. A „méltó ünneplés" aznap este elmaradt, de másnap Toulousban egy csigavacsorát követően bepótoltam a mulasztást!"

További információk az országról:

Kérjük válasszon:

Kapcsolat

Kérdése van, vagy információra van szüksége?