Csökkenő ABC Növekvő
Saját kiadványok

VADÁSZUTAK II.

VADÁSZUTAK II.

2900.- Ft

+ postaköltség


» További kiadványok

Nyitólap / Leírások / USA - Új-Mexikó / Vadászati ajánlatok nyomtatás

USA - Új-Mexikó: Vadászati ajánlatok

Egyesült Államok, Új-Mexikó sörényes juh vadászati ajánlat

Vadászterület, szállás:
Partnerünk több mint 20 éve vadásztat Új-Mexikóban és Mexikóban. Elismert „outfitter" nem csak az államokban, de a tengeren innen is. A szállás legtöbbször helyi motelekben van, Roswellben vagy a környező városok egyikében. Az étkezések a vadászat során néhány szendvicsre korlátozódnak, reggel és este azonban bőven lehet pótolni az elvesztett kalóriákat. A konyha amerikai jellegű. A területek autóval bejárhatóak bizonyos mértékig. A vadászat azonban cserkelve folyik. Kemény, sziklás, sivatagi hegyi terepre kell számítani.

Vadászidény:
A sörényes juh szabad területi vadászatára mindössze egyetlen hónap, a február szolgál. Ez idő alatt kell úgy időzíteni a kiutazást, hogy a program egy hétvégét is tartalmazzon.

Program (lőfegyveres vadászat): 8 nap - 4 vadásznap

Részletes ajánlatunk után érdeklődjön elérhetőségeinken!

USA - Új-Mexikó - Villásszarvú antilop vadászati ajánlat

Vadászati mód
A vadászat autós barkácsolás. A területen óriási számban megtalálható a pronghorn. Kis túlzással élve pár perces autózás után már a távcsőben lehet elbírálni a meglátott csoportokban feltűnő bakokat. A jó bak kiválasztása után az autóból kiszállva, rövid és gyors gyalogos cserkelést követően kedvező lőállás keresése a feladat. A lőtávolság elég nagy. Jóval 200 méter feletti lövésre is fel kell készülni. Az állatok viselkedése ideges azokon a területeken, ahol vadászat folyik. Az autó közeledésére gyorsan és már nagy távolságból elugrik, menekül. A vadászattal nem háborgatott területeken egészen közelre bevárja az autót, sőt, házak, farmok kertjében legel öszvérszarvasokkal együtt!
Az ideális egyed kiválasztása 400 méteres vagy nagyobb távolságból történik. A jó pozíció felvétele nem könnyű feladat, mivel nincsenek olyan tereptárgyak, amik jó takarást nyújtanának, vagy esetleg lassítanák, kiszámíthatóvá tennék a pronghorn mozgását. Könnyedén és gyorsan menekül, ezért rossz taktikát választó felállás esetén szinte lehetetlen meglőni. Az elejtés után zsigerelik az állatot, majd a preparátorhoz kerül, ahol gondoskodnak a tárolásáról, a hús feldolgozásáról és az állatorvosi vizsgálatokról is.

CSOMAGÁR - pronghorn (szeptember 01 - 05.): 5.500 USD / vadász

Részletes ajánlatunk után érdeklődjön elérhetőségeinken!

Új-Mexikó_Barbary vadászat_01

Új-Mexikó_Barbary vadászat_01

Új-Mexikó_Barbary vadászat_02

Új-Mexikó_Barbary vadászat_02

Új-Mexikó_Barbary vadászat_03

Új-Mexikó_Barbary vadászat_03

Új-Mexikó_Barbary vadászat_04

Új-Mexikó_Barbary vadászat_04

Új-Mexikó_Barbary vadászat_05

Új-Mexikó_Barbary vadászat_05

Új-Mexikó_Oryx_01

Új-Mexikó_Oryx_01

Új-Mexikó_Oryx_02

Új-Mexikó_Oryx_02

Új-Mexikó_Vapiti_01

Új-Mexikó_Vapiti_01

Új-Mexikó_Vapiti_02

Új-Mexikó_Vapiti_02

Új-Mexikó_Vapiti_03

Új-Mexikó_Vapiti_03

Új-Mexikó_Vapiti_04

Új-Mexikó_Vapiti_04

Új-Mexikó_Pronghorn_01

Új-Mexikó_Pronghorn_01

Új-Mexikó_Pronghorn_02

Új-Mexikó_Pronghorn_02

Új-Mexikó_Pronghorn_03

Új-Mexikó_Pronghorn_03

Új-Mexikó_vadászat_01

Új-Mexikó_vadászat_01

Új-Mexikó_vadászat_02

Új-Mexikó_vadászat_02

Új-Mexikó_vadászat_03

Új-Mexikó_vadászat_03

További információk az országról:

Kérjük válasszon:

Kapcsolat

Kérdése van, vagy információra van szüksége?

E-mail: info@vadaszutak.hu

Ízelítő a galériából:

Románia tájkép_09

Románia tájkép_09

Ausztrália vaddisznó_05

Ausztrália vaddisznó_05

Azerbajdzsán Baku_13

Azerbajdzsán Baku_13

Oroszország - Kamcsatka barnamedve vadászat_01

Oroszország - Kamcsatka barnamedve vadászat_01